Jak se to tu mohlo jmenovat

20.02.2020

Už delší dobu si chci založit blog. Původně se měl jmenovat NikyWay (hříčka alá Milky Way) nebo Cestado (zápisky z cest) nebo Inspirey (inspirace ke kariérnímu a osobnímu rozvoji). Jenže jsem už bez několika málo dní maminkou roční dcerky, takže se cítím spíš jako cestovatelka na penzi. Plán osobního rozvoje z mé strany taky malinko pokulhává, takže v názvu není místo pro velké ambice.

V květnu 2019 mi totiž vyšly hned dvě veliké věci - přijímačky na psychologii a zároveň vznikla Marionka. Věrna svému prvotnímu nadšení a optimismu jsem si byla jistá, že studium a mateřství se budou krásně balancovat jako misky vah. Ve skutečnosti je to jinak. Přijde mi, je to spíš stoj na hlavě. Po semestru pauzy ale pokračujeme. 

Co vlastně teď chci? Psát? Ano. Vzdělávat se? Snad ano. Být správnou mámou? Určitě. Chci psát o tom, jaké to je být maminkou, která se vzdělává. To je hrozná věta! 

Nebudu psát recenze příkrmů ani autosedaček, to umí jiní. Chtěla bych psát o inspiraci, rozvoji, o tom jak se mi vede či nevede vše skloubit. Objeví se tu také články z cest po Latinské Americe. Ale v tuhle chvíli jsem pevně v Čechách. A je mi tady dobře.

Cílem je pobavit a inspirovat těch pár jedinců, kteří na stránky zabloudí (ahoj mami). A možná tohle psaní pomůže i mě. Budu tu t černé na bílem, co se mi daří a v čem se plácám. No není to hezké. 

Tenhle text možná zavání líbivým patosem a brnkáním na strunu mateřství. Věřím, že to je jen nečestná výjimka, protože bych chtěla, aby z "článků" byla znát spíše hravost a ironie.

Koukám, že jsem trochu ujela, původně se mělo jednat o dlouhý výčet alternativních názvů, takže tady jich pár máte:

Journey to Jupiter

Pancake of Inspiration

Inspirada

Exploready

Plenky a Propisky

Nakonec se to tu málem jmenovalo Zápisky studující matky. Ale přišlo mi to dlouhé a unylé. 

Dokonce i geniální zmatkařku jsem na poslední chvíli skorem vyměnila za cestomatku nebo spisomatku


© 2020 Zmatkařka. Všechna práva přehrazena.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky